Как можно прикрепиться?
Почему могут отказать?
Плановая – медицинская помощь
Оказываемая при заболеваниях и состояниях, не сопровождающихся угрозой жизни пациента, отсрочка оказания которой на определенное время не повлечет за собой ухудшение состояния пациента, а также при проведении профилактических мероприятий по месту прикрепления по предварительной записи или обращению
1-й участок
Дата приема
ПН
8:00-13:00
ВТ
8:00-13:00
СР
8:00-13:00
ЧТ
8:00-13:00
ПТ
8:00-13:00
СБ
8:00-14:00
2-й участок
Дата приема
ПН
08:00-13:00
ВТ
13:30-18:30
СР
08:00-13:00
ЧТ
13:30-18:30
ПТ
13:30-18:30
СБ
-:-
3-й участок
Дата приема
ПН
13:00-18:00
ВТ
08:00-13:00
СР
13:30-18:30
ЧТ
13:00-18:00
ПТ
08:00-13:00
СБ
08:00-14:00
4-й участок
Дата приема
ПН
14:00-17:00
ВТ
14:00-17:00
СР
14:00-17:00
ЧТ
14:00-17:00
ПТ
14:00-17:00
СБ
08:00-14:00
5-й участок
Дата приема
ПН
13:30-18:30
ВТ
13:30-18:30
СР
13:30-18:30
ЧТ
13:30-18:30
ПТ
13:30-18:30
СБ
14:00-20:00
6-й участок
Дата приема
ПН
13:00-18:00
ВТ
08:30-13:30
СР
13:00-18:00
ЧТ
08:30-13:30
ПТ
08:30-13:30
СБ
08:00-14:00
7-й участок
Дата приема
ПН
14:00-19:00
ВТ
14:00-19:00
СР
14:00-19:00
ЧТ
08:00-13:00
ПТ
08:00-13:00
СБ
08:00-14:00
8-й участок
Дата приема
ПН
08:30-13:30
ВТ
08:30-13:30
СР
13:00-18:00
ЧТ
08:30-13:30
ПТ
13:00-18:00
СБ
08:00-14:00
9-й участок
Дата приема
ПН
08:30-13:30
ВТ
08:30-13:30
СР
08:30-13:30
ЧТ
08:30-13:30
ПТ
08:30-13:30
СБ
14:00-20:00
10-й участок
Дата приема
ПН
08:30-13:30
ВТ
08:30-13:30
СР
08:30-13:30
ЧТ
08:30-13:30
ПТ
08:30-13:30
СБ
08:00-14:00
11-й участок
Дата приема
ПН
17:00-19:00
ВТ
17:00-19:00
СР
17:00-19:00
ЧТ
17:00-19:00
ПТ
17:00-19:00
СБ
-:-
12-й участок
Дата приема
ПН
13:30-18:30
ВТ
13:30-18:30
СР
13:30-18:30
ЧТ
13:30-18:30
ПТ
13:30-18:30
СБ
08:00-14:00
13-й участок
Дата приема
ПН
13:30-16:00
ВТ
13:30-16:00
СР
13:30-16:00
ЧТ
13:30-16:00
ПТ
13:30-16:00
СБ
13:30-16:00
14-й участок
Дата приема
ПН
08:00-13:00
ВТ
08:00-13:00
СР
08:00-13:00
ЧТ
08:00-13:00
ПТ
08:00-13:00
СБ
14:00-20:00
15-й участок
Дата приема
ПН
14:00-19:00
ВТ
14:00-19:00
СР
14:00-19:00
ЧТ
14:00-19:00
ПТ
14:00-19:00
СБ
14:00-20:00
16-й участок
Дата приема
ПН
08:00-13:00
ВТ
08:00-13:00
СР
08:00-13:00
ЧТ
08:00-13:00
ПТ
13:00-18:00
СБ
08:00-14:00
17-й участок
Дата приема
ПН
13:30-18:30
ВТ
13:30-18:30
СР
13:30-18:30
ЧТ
13:30-18:30
ПТ
13:30-18:30
СБ
08:00-14:00
18-й участок
Дата приема
ПН
8:30-13:30
ВТ
08:30-13:30
СР
08:30-13:30
ЧТ
08:30-13:30
ПТ
08:30-13:30
СБ
08:00-14:00
19-й участок
Дата приема
ПН
12:00-18:00
ВТ
08:00-13:00
СР
08:00-13:00
ЧТ
08:00-13:00
ПТ
08:00-13:00
СБ
08:00-14:00
20-й участок
Дата приема
ПН
08:00-13:00
ВТ
13:30-18:30
СР
08:00-13:00
ЧТ
13:30-18:30
ПТ
08:00-13:00
СБ
08:00-14:00
Contact the Patient Support and Internal Audit Service for assistance. Such Service is available in every medical organization. It is necessary to write a written application indicating contact details for feedback. For more detailed information, please contact the reception of the outpatient clinic or hospital.
Contact the call center of the Regional Health Department at 1414. Since all medical organizations are subordinated to healthcare departments, representatives of the latter will be able to affect solution of your question.
Leave an application in Qoldau 24/7 App. After your application to Qoldau 24/7, the specialists of the Social Health Insurance Fund will contact the medical organization and check the quality of the service, if for some reason or another you did not receive it, they will determine the reason for the refusal. All applications are registered in the register and are assigned a registration number, due to which the status of the application can be monitored.
Leave an application in Telegram-bot @SaqtandyryBot. To do this, select “Send a message to the Fund” in the main menu. The application should contain the essence of the question, as well as the name of the region and medical organization.
Contact 24-hour single Call Center 1414. The call from mobile and fixed phones in Kazakhstan is free of charge.